Op werkdagen vóór 12.00 uur besteld = dezelfde dag verzonden!
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Garantie & klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Dat is natuurlijk vervelend! We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. We zullen dan ons uiterste best doen om samen tot een oplossing te komen.

Leidt dit niet tot het gewenste resultaat, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »