Uiterlijk de eerstvolgende werkdag gratis verzonden!
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Service & Contact

Contact opnemen met ZoeteGroet

Wij doen ons uiterste best voor jou als klant. Daar hoort bij dat je ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht je vragen hebben dan kun je ons bereiken middels de volgende gegevens:

- Via het contactformulier

- Per mail: [email protected]

- Whatsapp: 085 - 2007 023 (voeg ons toe aan contacten en stuur ons een Whatsapp bericht)

- Facebook messenger: @zoetegroet en stuur een PB

- Instagram: @zoetegroet en stuur een DM

- Telefonisch: 085 - 2007 023 (maandag t/m vrijdag 09.00 - 12.00 uur)

Nemen we de telefoon niet op? Dan zijn we druk bezig met het inpakken van snoepdozen ;-) We adviseren je een e-mail te sturen naar [email protected] Op die manier krijg je meestal het snelst een reactie!

- Vestigings- en postadres (géén bezoekadres): Uiterdijk 3, 4011 ET Zoelen

 

Herroepingsrecht

ZoeteGroet verkoopt voedingsmiddelen met een beperkte houdbaarheid. Daarnaast worden de pakketjes gepersonaliseerd. Tevens speelt het hygiënische aspect een rol. Om deze redenen vervalt het herroepingsrecht en is de koop na succesvolle betaling definitief. Pakketjes kunnen dus niet geretourneerd worden.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Dat is natuurlijk vervelend! We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] We zullen dan ons uiterste best doen om samen tot een oplossing te komen. Leidt dit niet tot het gewenste resultaat, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij de ontvanger af te leveren. Bestellingen worden uiterlijk de eerstvolgende werkdag verzonden. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Wij verzenden op maandag t/m vrijdag. In het weekend worden er géén pakjes verzonden.

Alle ZoeteGroet pakketjes worden gratis verzonden per brievenbuspost. Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag ná verzending tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Brievenbuspost wordt in Nederland bezorgd op dindag t/m zaterdag (niet op zondag en maandag).

Door enorme drukte bij vervoerders zijn pakketten soms langer onderweg dan je gewend bent. De gemiddelde levertijd ligt nu op 1 - 3 dagen. Houd hier dan ook rekening mee met bestellen! Doorgaans worden de meeste pakketten binnen deze termijn afgeleverd, echter kan het in sommige gevallen helaas langer duren. Mocht een pakket na 7 dagen nog niet geleverd zijn, dan wordt er gekeken naar een passende oplossing. Je leest meer over deze regeling in onze algemene voorwaarden onder artikel 9.

Indien je meer zekerheid wil tijdens de bezorging is het mogelijk om het pakje aangetekend te versturen. Hiervoor geldt een meerprijs. Je bent er dan zeker van dat het pakje terecht komt bij de geadresseerde. Indien het pakje vermist wordt óf beschadigd heb je 7 dagen ná verzending direct recht op terugbetaling van het aankoopbedrag óf de keuze voor een gratis vervangend product.

Het is helaas niet mogelijk voor ons om alle track and trace codes in de gaten te houden. Mocht je twijfelen of andere vragen hebben dan kun je altijd contact met ons opnemen via Whatsapp of email. We kijken dan even met je mee.

 

Betaalmethodes

Je kunt jouw bestelling op verschillende manieren betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan: iDeal, creditcard en Klarna (achteraf betalen).

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »