Op werkdagen vóór 12.00 uur besteld = dezelfde dag verzonden!
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Klantenservice: FAQ

Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd? 

Alle bestellingen worden uiterlijk de eerstvolgende werkdag verstuurd. Bestellingen die op werkdagen vóór 12.00 uur geplaatst worden, worden dezelfde dag nog verzonden. Wij verzenden op maandag t/m vrijdag. In het weekend worden er géén pakjes verzonden. (Enkele voorbeelden: bestel je op maandag om 11.00 uur, dan wordt je pakje dezelfde dag verzonden. Bestel je op woensdag om 20.00, dan wordt je pakje op donderdag verstuurd. Bestel je op vrijdag om 16.00 uur, dan wordt je bestelling op maandag verstuurd)

Wat zijn de verzendkosten?

Alle ZoeteGroet pakketjes worden gratis per brievenbuspost verzonden binnen Nederland. 

Hoeveel lekkers zit er in een snoepdoos en hoe groot is dit pakketje?

ZoeteGroet biedt 3 formaten snoepdozen: Klein (A6, wenskaart formaat), medium (A5 formaat) en groot (A4 formaat). De gewichten zijn als volgt:

A6: 250 - 475 gram

A5: 500 - 975 gram

A4: 1000 - 2000 gram

De gewichten verschillen per thema, de volumes zijn hetzelfde. Sommige snoepjes wegen namelijk lichter dan andere (bijvoorbeeld: spekjes zijn licht, fudge is zwaar). Bij ieder item in de webshop wordt de grootte en het gewicht vermeld.

Hoe lang is het snoepgoed houdbaar?

Per box kijken we naar het kortst houdbare product. Deze houdbaarheid geldt vervolgens voor het hele doosje. Dit komt neer op het volgende:

Chocolade: maximaal 3 maanden

Fudge: maximaal 6 maanden

Snoep: maximaal 1 jaar

Sommige snoepjes/chocolaatjes zijn langer houdbaar, maar het is natuurlijk een mix per doosje en we gaan daarom liever voor safe ;-) 

Hoe kun je het snoepgoed het beste bewaren?

Bewaren? Hier kunnen we ons natuurlijk niks bij voorstellen ;-) Maar toch geven we je graag advies, voor het geval je op de helft van de box al misselijk bent.... Bewaar het snoepgoed en/of chocolade het liefste luchtdicht en op een droge, koele plaats (bijvoorbeeld in een afgesloten trommel in de kast).

Wanneer wordt de bestelling geleverd?

Het pakketje wordt uiterlijk de eerstvolgende werkdag verstuurd. Bestellingen die op werkdagen vóór 12.00 uur geplaatst worden, worden dezelfde dag nog verzonden. Een gewenste verzenddatum kan eventueel ingevuld worden in het opmerkingenveld. De bezorgdatum kunnen wij helaas niet garanderen. Wij vragen je zelf in te schatten wanneer het pakketje verzonden moet worden om op de gewenste datum bezorgd te worden. Doorgaans adviseren wij dit 2 werkdagen van te voren te doen.

Wordt er ook in het weekend geleverd?

De pakketjes die donderdag/vrijdag worden verstuurd, worden mogelijk op zaterdag geleverd. In het weekend worden er géén pakjes verstuurd. PostNL bezorgd geen brievenbuspost op zondag en maandag.

Kan ik het pakketje volgen?

De pakketjes worden per brievenbuspost verzonden mét track & trace code. Je kunt je verstuurde pakketje dus volgen. Je ontvangt een mail met trackingscode zodra het pakketje bij PostNL is aangemeld.

Past het pakketje door iedere brievenbus?

Een brievenbus dient te voldoen aan de minimale afmetingen van 26,5 cm. lang en 3,2 cm. hoog. Het pakketje past door deze opening. Echter bestaan er nog brievenbussen in bijvoorbeeld oude deuren, die kleiner zijn dan deze afmeting. De postbode zal dan in de meeste gevallen aanbellen. De levering kan hierdoor vertraging oplopen.

Welke ingrediënten en allergenen zitten er in de snoepjes / dropjes / chocolaatjes?

Op de pagina "productinformatie" kun je de ingrediënten en allergenen per snoepdoos bekijken. Ook in de webshop staat per item deze informatie vermeld

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Na succesvolle betaling kan de bestelling helaas niet meer geannuleerd worden

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Nee, helaas kan er geen gebruik gemaakt worden van het herroepingsrecht omdat het om producten gaat met een beperkte houdbaarheid. Daarnaast worden de pakketjes gepersonaliseerd én speelt het hygiënische aspect ook een rol

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Indien je nog iets wil wijzigen, adviseren we om zo snel mogelijk contact op te nemen, bij voorkeur via Whatsapp of email. We kunnen dan kijken of we je wijziging nog tijdig kunnen verwerken. Helaas kunnen we dit niet garanderen. We doen echter ons uiterste best om je pakketje naar tevredenheid bij de ontvanger te bezorgen!

Hoe kan ik betalen?

Er kan betaald worden met iDeal, creditcard en Klarna (achteraf betalen)

Ik heb een andere vraag, op welke manier krijg ik het snelst antwoord?

We adviseren om je vraag via Whatsapp of email te stellen, we streven ernaar alle berichten zo snel mogelijk te beantwoorden

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »